Veckan som varit '

Kom hem i söndagsnatt och på måndag morgon så drog jag mej ut till Fårö för att jobba i Jonnas kiosk, första dagen jag öppnade och stängde och var helt ensam, men det gick bra:) fastän jag glömde att larma när jag gick hem.
På tisdagen så jobbade jag på adelsgatan i sovenir butiken, :) gick jätte bra, på kvällen så kom sandra och linnea hem till oss och vi spelade kort med Samuel och Josef, (aa Josef är dampbarn och slår as hårt).
på onsdagen å jobbade jag på Fårö igen, men då var det inte lika tråkigt som det var på måndagen,
runt 1 så kom det två as sköna grabbar från sthlm som kom dit och höll mej sällskap ett tag, :P runt fem kom Adam en av killarna tillbaka med vin haha xd ' på kvällen så träffade jag Micke Björklund och han berättade att han fått en son som ska heta Albin, GRATTIS MICKE ! :)
Och igår så jobbade jag inne i stan igen och Jonna och Karro kom och hälsade på mej ett tag, :) på kvällen så kom Jonna hem till oss och såg fotbollen med med Samuel och Josef, myys♥
Och idag har jag haft min första sov morgon på ap länge, skööönt, och ikv så ska jag festa med Marcus tillsammans med sandra och ylva, :) första ggn jag festar på Gotland sedan jag kom hem ifrån Spain, (3 veckor sedan)
så det ska bli kul,, riktigt tråkigt äe det att Samuel och Josef tog båten nyss för att åka tillbaka till Nässjö för att packa i ordning allt , så dom kommer inte hem förens på söndagnatt...

nu är det iaf bestämt att jag jonna och alice ska åka till Mallorca
i 15 dagar i augusti, hoppas nora osså får följa med bara*

FridaAliceJonnaNora ♥ AndiRoblesJoelPedro

Hemma igen

Ojojoj sicken midsommar, !

Jobbade med jonna i kiosken förra torsdagen och kom hem till lägenheten och blev tvungen att panikpacka allting.
och vi var tvungna att vara vid båten kvart över 4....men Jag, Josef och Samuel hann precis med båten :)
vi fick låna mammas röda golf juh, så vi körde från oscarshamn och tog bron över till Öland.
Vi kom fram till lundegårdscampingen för att grabbarna skulle hämta sin dricka, och det första som händer är att tre as fulla och söta tjejer börjar springa emot oss och skriker efter Samuel och Josef, sen frågar dom mej om jag är josefs flickvän och jag svarar att jag är samuels syster så skricker dom äännu mer och kramar mej osså hahah xd
vi gick för att träffa S och J kompisar och hänta drickat och ännu en gång blir alla helt galna när jag berättar att jag är samuels syster haha. Och så fick jag träffa Josefs lillasyster igen, som jag fick trääffa i Nässjö när jag var där...:)(deras föräldrar måste var skit snygga så som dom ser ut, haha)
Sen tog vi bilen till grönhags campingen där Mika och Tobbe assarsson redan hade köpt campingplats och ställt dit deras pimpade husvagn, och jag blev redan första dagen lovad en plats i husvagnen, niiice
så jag bodde med Tobbe, Josef, Mika och hans flickvän - de va naize - vart somuel bodde alla dagar äär den stora frågan,, xd - men Josef var duktig och "tog "hand om mej alla dagar så mamma och pappa behöver icke vara oroliga ;)

Vi bodde på Grönhag torsdag-söndag och jag umgicks mest med Josef m.m.
jag fick osså träffa josefs kompis johanna, en av vääärldens gulligaste tjejer:) (problemet är att vissa inte kan förstå det,)och så var vi på gröndals campingen där vi träffade Tobbe Siggelin och hans fästmö Linda, och herregus jag ahr aldrig sett en så liten tjej dricka så mkt sprit, :O  svepa en halv sjuttis och blanda ner med en klunk energidryck - haha varför inte?

och så fick jag en norrlänsk lespisk tjej efter mej ett tag osså, ganska så kul,
" - Jag gillar tjejer "
" - aha , jag med "
" - äre sant ?(Fetaste leendet) "
" - naj asså, Tssss inte på det
     sättet du hoppas på eehh..."

och så komemr jag på i samma sekund att jag verkligen inte kunde ha dissat henne hårdare med den komentaren så jag skämms lite och går däär ifrån, :(
några andra sköningar som jag trääffade var ett grabbgäng drån helsingborg, (♥) dom bodde bara några platser bort så jag tittade förbi dom rätt ofta, men sista kvällen när ajg hade varit hos dom och kom tillbaka till husvagnen så möts jag av en as lack storebror som tvingade mej att lova att säga till honom innan jag gick iväg med främmande killar , hahahaha  - älskade storebror samuel, det är inte alltid så lätt att vara bigbrother för mej kanske , sry ♥

jag ångrar verkligen inte att jag åkte till Öland eftersom jag hade det svin kul och jag ville testa ngt nytt,
lärde känna Josef mkt bättre osså :) det är ju bra eftersom han och samuel ska bo hemma hos oss hela sommaren

MIDSOMMAR;

ÖLAND MED SAMUEL OCH JOSEF PÅ MIDSOMMAR
drar redan imorgon (Torsdag)

Sommarlov, Sthlm & Brushäään !

Som vanligt får jag ursäkta för min käääässa uppdatering,
Har hänt mkt sen jag skrev sist, när jag kom hem från Nässjö.

Förra veckan på tisdagen var det skolavslutning i Klinte vilket var lamt som fan, men på kvällen så drog jag, ylva, johan, jonna, jesper och npra hem till emil i Ethelhem och såg på Grekland-Sverige matchen. Efter det så åkte vi till Sigvalde och jesper, emil, ylva och johan badade, cp kallt varee!

onsdagen så var jag och ylva nere på adelsgatan för att lära oss vad vi ska kunna på vårat nya jobb, as naaiz jobb. På kvällen så var jag men Sandra älskling, hemma hos Sophie där dom hade "klassfest" men jag var välkommen ändå, vi gick till en fest innan för murarna och det var kanske inte överdrivet kul, fast jag jämnför ju alllt med Mallorca fortfarande så .... (FAjN♥)

Torsdagskvällen så blev jag hämtad av Marcus och Max och vi satt och mysade hemma hos Marcus, vi gick ner till stan och tog en sväng in på hamnplan , chill juw. Sen fick jag sova hemma hos marcus eftersom jag annars skulle få gå ifrån Bogegatan89 ner till hamnen dagen efter, feeetth låångt ju.

fredag morgon fick jag bokstavligt talat SPRINGA ner till hamnen för att inte missa båten, kom med och hittade ett litet hörn och däckade totalt av trötthet. tog bussen till t-centralen och mötte Lucas, han är NAIZ ♥

På kvällen åkte vi hem till hans mammie på Ingarö och jag fick träffa hans familj och hans vänner, han hade ju 18 middag, låter kanske inte så kul, men det var verkligen det! Sen på natten bastade jag med Tzac, Sharicane, Olle, Lucas och Kaspar. Basta med ett gäng sköna grabbar, dricka corona/coronita och ha 3 meter till havet - kan det bli bättre ?

Vi chillade hemma hos hans pappa
lördagen och det vad nice tog
det bara lungt och rökte vatten pipa :)

söndagen skulle jag hem men jag missade båt bussen så jag fick stanna lite längre men det var bara bra.
vi kollade lite på stan , träffade olle och sen åkte jag hem med båten vid 20.05.
tråkade sönder på båten med när jag kom fram så fick jag träffa Samuel och Josef, kulkulkul, dom kom med oscarshamn båten så, jag tror att koffe oc gänget från hultan kom med den båten men dom missade jag nog, xd
Marcus och Max körde oss hem och vi tog det lungt och bara pratade på bogegatan, naiz.

Hemkommen från Nässjö

Igår lämnade vi nässjö - helt sjuk har den resan varit asså! shit. ♥ Tog kvällsbåten ifrån oskarshamn igårkväll, och där träffade jag ett par av Sweden Rock grabbarna - Danni, Jonathan, Willy och Johan :) lejkte lite med dom :)
och idag gick åkte jag till klinte men på bussen påväg ut kom jag att tänka på vf ingen i min klass åkte bussen. det visade sig sen att vi var lediga eller ngt xd så jag har varit med Adam Hoffman, Alex, jesper och emil. jag åt mat och tog bussen in till stan- alex tyckte vi skulle fika men fuck dödligt trött var jag. så jag tog bussen hem och då trääffade jag Johanna :) vi bestämde att vi skulle träffa Pontus och hans syster och Linus och Axel nere vid kruttornet, men när vi kommer dit så har dom gått redan :O haha Rtards - eller snarade backstabbers, men vi var med Johan och lillJohan istället.
sen gick vi hem till Bogegatan och jag har bara tagit det lungt och chattat lite med spaniengrabbarna , solat lite osså:D
Igår skrev Andi och Joel att hela Pitotes gänget skulle komma till Gotlan i sommar men nu berättade dom att det inte gick :'(

veckans nyhet måste juw iaf vara att Samuel och Josef kommer nu i veckan och båda två ska bo med oss här i lägenheten på Bogegatan, haha SJUKLIGT NAJS ♥

NÄSSJÖ

nu är jag och hälsar på min bror i nässjö, och jag kan säga attt jag nog inte har haft så roligt någonsin på krogen i sverige,
har haft sjuktigt kul ikv!
först var vi och såg när alla studenter sprang ut, och så blev vi bjudna på middag hemma hos familjen Assarsson, svin kul.
vi såg på alla vagnar som körde genom stan och så drog jag, Anna, Ylva och Mamma till en park och åt glass och jordgubber <333 gott!
sen drog vi till Assarnssons och åt, riktigt gott ! vi blev bjudna på cider och en massa gott osså :)
Sen åkte vi hem och duchade coh jag och samuel träffade Josef och Palm, grabbarna drog till hotellet (krogen i nässjö) men eftersom jag inte är student så fick jag inte komma in förens 10.....så jag stannade kvar med älsta brodern Assarsson - Jocke , as mysig kille, följde med honom på förfest , och drog sen med dom ner till hotellet :) så där har jag varit och dansat och partat hela kvällen ,
och nu ska jag sussa - annars blir mamsen sur, GODNATT
JAG ÄLSKAR MIN BROR HAN ÄR BÄST ! ♥

HEMMA PÅ GOTLAND

Lördag natt kom jag hem igen, blev hämtad vid båten av pappie och vi drog till Max och käkade - bara han och jag myyyys.
Söndag; så sov jag hemma i stenkyrka och vaknade av att Malva och Leon kom in och väckte mej, dom kröp ner i sängen brevid mej och gosade tihi men så sa hon - hörredudu, äru lite kaxig vaaaa? ahhaa sköning
efter det gick vi ner och åt frukost ute i solen på den nya terassen. Sen badade vi i baljan - najs som bara den ♥
sedan tog jag bussen till stan och träffade sandra och såg på balen - träffade och var med Jonas och rasmus sen hela kvällen :) träffade Pontus osså.
Måndag; då tittade jag förbi på Donner och tog sen bussen in till stan och träffade Micke en snabbis runt lunch.
Sen drog jag till västerhejde och såg på när sandra och IFK spelade mot kik/FG, Ifk förlorade dock mendet avr kul, satt och såg på matchen med RAAAASMÖÖÖS <3 tihi det vad ruuuligt. Sen drog jag hem till lägenheten och tog det lungt i min ensamhet. får panik när jag är ensam seriöst. xd hahah.
Tisdag; då åkte jag ut till fårö och fick träffa alla mina brudar FAJN - FridaAliceJonnaNora!
det var myys vi lagade tacos och var på stranden. Sen åkte jag till Donner i klinte för att åka till ylvas föräldramöte, där träffade jag Malva, Carola, Leon och pappa och såklart Ylva - som jag inte ännu hade träffat sedan jag kommit till Sverige. kuuuuul!
Ondag; då åkte jag med Ylva till Donner fastän jag inte hade ngt att plugga, men jag skulle träffa nora, jonna och alice på lunchen och prata om bokning av resan till Mallorca i augusti.

Jag hade tänkt att vara med på ylvas lektioner men jag mötte koffe på morgonen och han berättade att på hans morgon lektion så hade han idrott och dom skulle spela "såpa fotboll" och det kändes lite mera roande än ylvas kemi lektion. Så jag satt och skrattade när en massa musikesteter ramlade och försökte spela fotboll haha . solen sken och det var allmänt najs. pratade med Axel osså :) När deras lektion var slut så spelade jag, Axel och Koffe och en annan tjej som heter johanna såpafotboll mot ngra tjejer i koffes klass haha SVIN KUL ! och satan det kallar jag utklassning ! OJOJOJ sicket teamwöörk!
Jag, Axel, Ylva och Koffe mötte Jonna vid bussen och drog och åt lunch tillsammans med Nuuuura.
Jag åkte hem med Jonna och Koffe. sedan skulle jag vänta med Koffe på bussen i typ 2 timmar så vi åkte hem till våran lägenhet på Bogegatan, :) följde honom till busstationen sen och träffade Ylva på busstationen eftersom jag hade hennes busskort i min väska.
På bussen i till stan ifrån klinte lyckades Ylva muta surhelvetet till busschuför med jordnötter - sköning dära.
Vi åkte hem och sen kom pappie och hämtade oss och Adam, eftersom vi har varit på en såndära övningkörningskurs, så att vi kan övningköra tillsammans med pappa nu , och inte bara med mamma:) shyyst.