ja mamma, jag stod för det mesta i bakgrunden och blev inte skadad.

i söndags var det fotbolls match i alcudia.... och jag kan säga att det ..ehm var en annorlunda upplevelse.
Jonna dog , Nora fick ont och jag spydde ?
matchen var jämn men vi lyckades få första målet , av Tathi . Under hela matchen speldes så ganska fult mej jag kom undan oskadd iaf, vilket inte nora och jonna gjorde , bara för att dom är blonda haha. Men värst var dom ändå mot Vanessa , shiiiett dom spelade as fult . så tillslut ganska långt in i andra halvlek och vi hade ett mål till gjort av Delia (eller ska man säga Kathi? , hon är avstängd så hon spelar på falsknamn - spanien asså.)
helt plötsligt så är det en mongo tjej i alcudia laget som sparkar Vanessa i bröstet och domaren stoppar matchen - såklart, men Vane ligger typ och gråter/skriker av smärta och då ger domaren mongotjejen i andra laget rött kort, och allt blir lungt ett tag men så helt plötsligt springer mongo tjejen och ska sparka på Vane när hon ligger ner och helt plötsligt börjar alla slåss ? WHAAAAT ? en tjej slår jonna på hakan och jonna slår tillbakapå den jäveln (yeahyeah go jonna) och så börjar alla tjejer mcuka mot allt och alla. ja mamma jag stod för det mesta i bakgrunden och blev inte skadad. våran målis och marina var helt galna men helt plötsligt kommer publiken ner och skit. alla tränare och alla "icke mongo tjejer" stoppar allt och det lungnar ner sig. domaren ger Vane ett rött kort osså. och så ska vi fortsätta spela? eeeh jag var fan rädd det kan jag inte neka till. tjejen på min och noras kant var retard osså men jag visade vart skåpet skulle stå. ylvish and fritchys way - with the aass. nej men det var en hård men jävligt shysst tackling med axeln så det var okej, hörde hur hon mumlade något om - numero siete blablabla (antagligen - nummer sju jag ska ta henne) muhaaha. matchen är ganska lugn med tanke på avr dom hänt innan men sen så är det en jävel som armbågar jonna på hakan( samma ställe där hon blev slagen?)så att hon typ slår i huvudet i en annan tjej axel. hon vinglar om kring och tillslut fattar jag att det är ngt fel.. springer fra till henne och domaren blåser av igen. vi sätter jonan ner och hon yrar som fan och kan knappt andas och kan inte se något, nu har alla tränare (inkv andra lagets tränare, han var till mkt hjälp, tack) och ingen fattar ngt? hon bärs av planen och yrar om att hon vill spela iaf - hon kan knappt slå upp? eh cp jonniiiz<3 matchen slöt och vi van med 2-0 yeaah
La Vileta fo' life . efteråt blev jonan snurrig mest hela tiden och fuck jag grät och spydde och skit. men mådde allmänt bra efteråt. jag är en mes jag vet ,mne när man får se en bästa vän må sådär dåligt så blir man rädd. iaf jag. <33333 jonna mådde bättre på hem vägen iaf, hon hade tydlige fått en hjrnskakning, Do'h!

Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Jag säger bara RRRRIIIIINNNNG HEM!!!!!!!
Direkt,fattar du väl!
Hon skulle till lassis, och det ska ju göras en anmälan till deras fotbolls förbund, men det ordnar sig säkert men ring hem så hjälpar jag dig, det får kosta vad det vill gumman,
Puss puss mamsen

2008-04-28 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0