Half of my heart.

Igår låg jag hemma och tog det lungt, så som man ska en söndag:) försökte läsa men boken är fan tung asså.. på kvällen så tog jag och Lina bussen till max för att möta upp Ullis, Hanna och Javi för att köpa mat och hyra film:) klämde in oss i ullis mini bil och åkte hem till mej och lina  i funkabo. vi såg the runaways, grym tyckte jag men det var jag typ ensam om haha! Dakota fanning har växt upp och Kristen stuwart ser ut som en transa, haha : )

Idag hade vi föreläsning och fattade fan ingenting, och jag va inte den enda direkt!! föräläsaren pratade skit fort så man skulle hänga med och lyssna, skriva ner allt OCH försöka kladda ner hennes kommentarer om allt... hann knappt skriva.. aja förstår säkert när jag läser böckerna! »är inte så sugen på att läsa den as tjocka engelska boken sen :(«

Cyklade till Norrgård för att träffa Ylva och hämta lite kläder jag glömt hemma vid henne och Sonny, träffade Issa och Erna också. Dom har hyrt sjösjukan nästa lördag eftersom dom båda har fyllt år, och det är ju då pappsilappsen kommer hit, hehe han får hänga med! Skrämma bort alla Ylvas klasskompisar, haha, som Tobbe som var med på vår födelsedags fest i somras sa “-din pappa ser as farlig ut, västa motorcykelknutten...” hah jag tycka pappa äe söjt!!♥

Adam, pappa & samuel, snygga herrarna Gustafsson:)



Pappa Leon och Malva när dom var i finland:) mys!

Nu ska jag tomma hela rummet eftersom jag åker hem ikv och imorgon kommer några kalmarhems snubbar för att tapetsera om rummet jag bor i nu hemma vid Lina:) sen ska jag tillbaka till skolan för att ha seminarum... blä  sen vid 6 tar jag bussen till oskarshamn, träffar Fredrika och sen tar jag båt'n haim ti öjn.

ciao  ¬

ƒgΩ







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0