super helg :)

Nu har Johan varit här i några dagar och vi har haft det jätte mysigt:) johan kom i onsdag och då gick jag, timmi och johan en sväng till sjukan och sen till harry's med timmis kompisar:) då vare självklart Volym som gällde så det va packat med folk :)
torsdagen så gick jag, johan och timmi en sväng på stan för att kolla efter vinterjackor till mej och johan:) hittade en på carlings men kan inte bestämam mej riktigt, vill ientligen ha en kappa:) Johan köpte ett par skor, de va bra, my pick;) Visade också johan en klocka på Rum som jag har planerat att vi ska ha i vårat kök sen :) nummrena är lösa så man kan göra klockan svin stor, fylla hela väggen om man nu vill de:) coolt, sånt gilla jag

 

 

På torsdagkvällen gick jag och johan på studentpuben

med Hanna, Javi, Lina, Ullis, Angelika och Sofia

lånar bilden från angelika, men tjejerna är ju så snyggee!! haha snyggisar!

Färgade håret ännu mer rött också, såå på denhärbilden ser man ju det:)

När vi tröttnade på Studentpuben så gick vi till Söderport, första ggn där för mej, är en jätte mysig bar med live musik, hur mysigt som helst! senare på kvällen kom Ylva, Issa & Cissi dit och så kom Timmi och Josefine som precis kommit med båten från gotland:)


Fredagen
tog jag och johan det bara lungt hemma på soffan, skönt de! och på kvällen blev det förfest hemma vid Bonna & Ylva,  med dom2, Timmi och Josefine Jag och Johan:) sen drog vi hela gänget på krögers en stund. Sen så mötte vi upp Niclas och Erik (som jag inte träffat på hur llääänge som HEEElsst!!)  och deras kompisar på Bistro:) kulkul.

lördagen tvingade jag med mej Johan för att åka till Ikea för att visa köksbordet jag vill ha!  johan (som vilken kille som helst) är ju inte så förtjust i det men han gick med på det eftersom han va sugen på Ikeas köttbullar och potatismos, men icke!! dom serverar bara mos på vardagarna SICKEN OSIS!!
























Efter det hämtade vi upp Sonny och Ylva och gick på stan en stund, kollade lite jackor, hittade en kappa på JC.. hmm.. har inte råd just nu så får vänta lite ändån:) hämtade precis ut kurs litteraturen nu som ska gå på 900spänn..men som tur är ska jag och Robbe dela på böckerna så blir lite billigare iaf:) win win liksom. vi gick och fikade på konditoriet på esplanaden också, fet gott:)

lördagkvällen så gick vi på 3pars-middag (Ylva+Sonny, Jag+Johan & Timmi+Josefine) på krögers och avslutade kvällen på KM (där erik och niclas också var:) och Emelie som jobbade;))  Snajsigt!

Timmi på Krögers

Johan & Josefine på Krögers

haha snyggisar!

Timpan på KM :)

Sonny va glad på KM


Jag och johan ;)



På söndagen åkte Johan igen och jag låg faktiskt bara hemma och tog det lungt hela dagen:) åt gyros, såg tv, de äre bästa! ♥ på kvällen kom robin hem :)

Idag hade vi föreläsning och känner mej inte alls intresserad av ämnet alls överhuvudtaget, bra och lära sej nya saker men känner att det inte är något som jag kommer att ha användning av i framtiden, forskning liksom? njaa. inte min grej liksom. Och det känns som att det drar in lite på natur-hållet mer än Media. Men aja. hämtade som sagt ut böckerna och nu ska jag till affären och slänga ihop ngt att äta:)


ska nog lämna tillbaka mina duffy skor, men hittar inte kvittot..


måste Sluta skriva på super inlägget hhaha.




ƒgΩ





Kommentarer
Postat av: mamma Tina

Mysigt ni har det :D - älsklingar <3

2010-10-12 @ 06:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0