Harrys n' suit up!

Igår låg jag bara hemma och tog det lungt:) plöjde igenom halva första boken:) på kvällen såg jag på Dansbandkampen för att se mamsen i tv en liten snabbis -"lite som Abba- men ändå inte"

Idag var det upp tidigt för att gå på föreläsningen kl 08.45. Var tungt att komma upp och riktigt kallt att cykla till skolan, hittar inte mina älskade skinnhandskar:(  men jag hade mitt älskade sadelskudd iaf;)
Sofia berättade att det var 4minus i morse:S hade tillochmed frost på sadeln :(och fotbollsplanen jag och Lina alltid cyklar förbi var helt vit av frost. Nu äre verkligen HÖST !!


Nästa vecka så åker jag hem till Öjn drar hem efter föreläsningen på måndag så kommer hem kl 00.05:) Johan kommer hem på tisdagen också!:) hade tänkte dra ihop ett gäng och gå ut och äta och festa på onsdagkvällen också! ska bli kul att träffa alla igen. Är ju 8 veckor sen jag var hemma sist. Åkte dagen efter min och ylvas 40årsfest (20+20 hähä) mådde ju inte direkt så bra dagen efter - men fa-AN vad kul de va!!










Nyss kom jag hem från skolan, bestämde med några i klassen förut att de är förfest hemma vi Sofia och sen till Harry's, kommer bli skoj som fan. Så Nu hade jag tänkt att plugga och försöka läsa så mkt av boken så mkt för att sen kunna festa me gott samvete!!

Bestämde med Lina att vi fick varsin timme att slappa och ta det lungt - "ha rast"- och sen plugga resten av tiden,
innan vi drar ikv! så just nu liggen hon och sover och jag tar min "rast" till att sticka hemförbi Ylva och Sonny för att locka håret och låna ylvas kavaj, skjorta och läsglasögon, är ju internationella SUIT UP dagen idag;) (jag är ju super international så måste ju haka på;) haha)

nu har josefine lagt upp bilder från i helgen (på Ylvas begäran) så jag slänger upp några

kom och tänka på att jonna och nora alltid skriver i sina bloggar att man måste ha bilder i bloggen och det har jag ju nu iaf , JÄMT ! HUR MKT SOM HELST.













im out


ƒgΩ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0