bazinga.

I torsdags lämnade jag tillbaka mina fina duffy skor:( dom var nå fel på typ som att det var för mjuk sula under, fastande sten under och så kunde det lossa små bitar av sulan också!! fick pengarna tillbaka för att det var en noob i kassan haha så gick till Eurosko och köpte ett par andra ist:) dom är super sköna :)
köpte en kappa från JC också, jätte fin och skön:) hade ju ingen klok vinterjacka alls så det va behövligt! känns kul med lite nytt och känns höst-mysigt:) ska bara hitta mina skinnhandskar som sprungit iväg.. :(

När jag kom hem på torsdags kvällen hade Lina bjudit över Sofia och Hanna så vi hade "sex and the city-kväll" var jätte trevligt men blev lite för sent. somnade runt 2 och gick upp vid 8 för att gå på seminariet. inte speciellt svårt men ändå, blev riktigt nervös för att prata inför alla, ursh och hu, det är verkligen något jag måste jobba med! men det är bra att jag får chansen att "träna" på att prata inför grupper nu:) gick ju inte så bra första ggn på nollningen direkt, skulle prata inför klassen och berätta om oss själva och jag blev stucken av en geting, mitt i "talet" nice. hahaha



Efter skolan frågade fredrika om ja ville följaa med ner på stan men jag orkade verkligen inte, det kanske var lika bra, har lite plugg ångest nu, låg hela dagen igår och idag och pluggade:) har läst ut första boken nu och ska börja på den andra nu "metoder i komminikationsvetenskap"

Nu har jag bokat resan hem , kommer hem 00.05 måndagnatt och stannar tills torsdag eftermiddag:) hade tänkt at dra hem på fredan men har ju lovat frediiee att vi ska på gemensamsittningen tillsammans;) tema och allt, vi ska försöka matcha varann;);) det går bara en båt omdagen till oskarshamn och sen är framme 8 så åker hem på troesdagen ist, köpte biljett igår:)'

Pappa och Leon kommer hit den fredagen också :) Leon har fäktings tävling på söndan :)
pratade med pappsen igår och Han berättade att dom ska sälja Martebo-kåken som dom har hyrt ut sen vi bodde där för ungefär...6-7 års sen? och då sa pappa att jag och ylva kan ta alla saker dom inte behöver som köksgrejer och sånt:) för det köpte dom ju nytt  till Stenkyrka huset:) väärt. ska bli gryyymt kul att åka och kolla i huset också var ju som sagt jätte länge sen vi bodde där men det är ju ett  otroligt häftigt hus:) minns mitt lilla kryp in hehe:)


Jag vill ha en Onepiece!!



ge mej ge mej ge mej...

hittade min "Kalmarhem-mapp" och hittade min lapp som jag spenderade aaalldeles för mkt tid med för att rita av planlösningen av min lägenhet för att kunna mäta och räkna hur stor den är och så målade jag ut var soffan, matbordet ska stå och så haha! snacka om att inte ha nått liv:P Men jag längtar ju såå!! i samma veva som jag gjorde det så sa jag en kväll till johan att det va 46 dagar kvar till vi flyttar in. Det känns som en evighet sen, nu är det bara 15 dagar kvar, 15 DAGAR!! tills jag får min alldeles egna lägenhet! minminmin, kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mej vis ensamheten, johan är ju bara här varannan vecka, fredrika får komma och bo vid mej;):)

 

 

Som ni ser är planlösningen väldigt speciell, haha badrummet ligger MITT i lägenheten, och så finns det två dörrar till alla rum.(förutom badrummet då) och så har vi Balkong och en fransk balkong i vardagsrummet:) (eller som timmi sa - det kanske är en platt TV man kan gå in i haha!)

 

ƒgΩ

Kommentarer
Postat av: mamma Tina

Hej Fiddelian! Du är såååå duktig- vad bra det går med allting för dej tycker jag- ska bli mysigt att ses i veckan och sedan se lägenheten när jag och Helene kommer - o se hur ni har det! Kraaaaaaam älskade "bruttan"

2010-10-17 @ 03:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0