one week .




åkte till gotland en sväng och på tisdagen så åt jag lunch på Etage med Sandra och Fia :)♥

onsdagen så åt jag och Johan lunch med hans mamma och hans syter och hennes små knoddar:)





Efter det så drog jag och johan till gamla martebo huset, var svin kul att se igen!!


mitt gamla rum, så jäkla litet men grymt coolt!:)




spår på att det är en gammal missionskyrka:)

ängeln i takel hähä!

tog en sväng hemförbi Mamsen och Janne i Lokrume också, och mamma bjöd poå lyx kaffe:)




Innan vi åkte tillbaka på torsdagen tog vi ett varv nere i hamnen :)



åkte båten med johan, josefinfinfin och sonnyhåkan och hans tjej :)
äger att åka med johan för då får man alltid hytt, bästa!



haha snyggis ♥


fredagen så gick jag och fredrika på sittningen och va hur snygga som helst!! upp på senen och härja gjorde jag med, varfövarfövarföör, aldrig mer scenen för mej!! vad ska jag upp där och göra varje gång!! haha och inte fan vinner jag nån gång heller, fack.

sen blev det av me mösso och iväg till Sjukan och Palace, (inte konstigt att jag inte fick lyx drinkar av bartendern som fredrika fick, så som jag såg ut!!)


tihi:)♥

lördagen så hängde jag med Sonny, Ylva, Pappa, Leon och Johan :)
Och på kvällen så blev det Sjösjukan och fira Erna och Issa som fyllt år, svin värt
pappa skulle ha varit med men han mådde lite dåligt så han skrt i det. men han gav iaf presenter till tjejerna, issa fick Gotlandssnus (fläder & anis) och erna fick en födelsedags drink:)


Hittade Ouch by kokono halsbandet här i kalmar !!!!! så som jag har sucktat och längtat efter
det hela sommaren,sjukt!! det är ju så fint, men dyrt. Men de passar så bra till mina fina örhängen som jag fick på min födelsedag av jobbet.








söndagen så var vi i en sporthall borta vi giraffen :) spelefanten höhö vittsigt namn;)
Leon fäktades hela dagen och det gick sådär till en början men sen jävlar!! kommer ihåg att det bästa som fanns under den tiden jag spelade fotboll var när pappa var med på matcherna, saknar lite  det där med hallen, spela fotboll, käka korv haha. Det var kul att snacka med Leon, han är ju stor ju, sick vad tiden går fort.:)



Körde och lämnade pappa och Leon i oskarhamn på söndagkvällen och johan bestämde sig för att stanna och dra hem på måndags kvällen ist:)  idag hade vi föreläsning med annelie, inte alls bra om jag ska vara ärlig. och jag är inte den enda. Efter skolan så drog jag javi, robbe, simon och lina till giraffen och kolla på hobbex efter kläder till halloween, och sen tog jag och simon en vända på kvarnholmen.

nu måste jag plugga för ikv blire bowling me klassen på Harry's

im a friend of Harry's

De e axels band, dom äger, (lite smyg reklam sådär;)


I'm out ☮


ƒgΩ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0