Lilllördag:)

Att träffa Fredrik var bra och skönt att lära känna han:) fick lite information om bla utlandstudierna som kommer vårterminen andra året:) ett halvår- måste däremot skicka in ansökan om vart jag vill åka redan nu i början av december.. hum tåls att tänka på.

Efter mötet så cyklade jag hem snabbt som vinden för att hinna duscha och städa rummet innan Johan kom kl halv 12:) då drog vi och åt pastavagnen (som äger upp den på gotland, helt sjukt, typ 50 olika att välja mellan) sen drog vi till OKQ8 för att hämta ett släp jag har hyrt och sen stack vi till Jysk för att hämta min soffa:) blev en snabbis införbi Net on net för att köpa, damsugare, brödrost, micro, vatten&kaffe kokare, naajs

Sen åkte vi ända ut till Lindsdahl för att låna lite plats i Wille och Jessikas garage. Får ju inte min lägenhet förens den 1november, inte långt kvar nu ;)


Nu sitter jag hemma vid Sonny och Ylva och dricker lite, Timmi & Johan är också här:) färgaade håret mera rött förut men mtt hår vägrar att bli rödare, tror att jag har för mörkt hår... blir bara vinrött aja, fint iaf:)
ylva bjöd precis på gulash-soppa och nu ska vi dricka -  lilllördag here we go


ƒgΩ

Kommentarer
Postat av: mamma Tina

Fin Kicka-vad duktig du är :D -Måste komma o se hur ni har det sen när ni e plats: ) Puss

Ha så mysigt ikväll <3

2010-10-06 @ 18:53:08
Postat av: mickaa

kaffibryggare är jo ett måste;)

2010-10-07 @ 15:23:19
Postat av: Mamsen

Ylva bjöd på gulash-soppa.... :D Allhright.... :D

Puss mina töser :D <3

2010-10-07 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0