S02E07

Det har varit en fin helg med fina människor :) I lördags träffade jag som sagt Alice, och hon är ännu tjockare nu hehe:) vi åt glass, såg film och snackade skit i några timmar.
På kvällen hade jag one man party hemma hos mej, jag och vinet, partyparty! Tog bussen ner till stan vid 10 och gick på förfest hemma hos Johan Falk (cool kille, coolt namn) där va Ylvee och Sonny också, så det va trevligt!








Ylva och Sonny var lite fylle i hatt'n så jag mötte upp Ullis, Hanna och Sofia och gick till Sjukan me dom:) Träffade också grabbarna grabbs i klassen lite snabbt och Simons flickvän Lisa som är så trevlig:)

Tjejerna skulle på efterfest i Norrliden (:O) så jag hakade på i tron om att det skulle vara närmare med taxi hem sen (vilket det verkligen inte var) så där satt vi brudar i Norrliden och spelade TP på morgonkvisten hehe rätt värt ändå, blev lite sent men det är smällar man får ta:)

Igår (söndag) så blev det lång sovmorgon och lite plugg hemma. På kvällen när hungern börjare komma krypande så bestämde jag mej för att laga lite middag - något som går snabb och är enkelt, lat som man är, så det blev korv i ungnen som jag faktiskt aldrig varit så förtjust i, och potatis, tomat me ost på,  majskolvar och broccoli mhmm och så lite gräddsås och chillibearnaise på de, yumii!


 

Somnade alldeles försent igår, efter 2. så det var tungt som fan att komma upp i morse, har dock aldrig varit så snabb haha, med tanke på att jag gick upp ur sängen lite innan halv 9 och duschade och var i skolan vid 10 över 9 nångång hehe.

Har grymt svårt att sova när min älsklings Johan inte är hemma. Vet inte alls varför men ligger vaken hela nätterna :( men imorgon kommer han hem! Ska bli mysigt som bara den! Och snart ska vi skype'a, fan vad skype e bra, VARFÖR har jag inte använt det innan!?

Om man tänker att jag och Johan har pratat i telefon (mellan telia och telenor) i en timme varje kväll, varannan vecka när han har varit på båten och har gjort det sen 1a november... mycket mycket pengar - helt i onödan!

aja, nu ska jag plugga lite innan johan "ringer", och sen äre Top model. :)


fgΩ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0