♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

oj oj nu har veckan bara flygit förbi:) i tisdags så pluggade jag på bibblan i några timmar för att sen åka hem och städa för att Johan kom hem på kvällen efter en vecka på båten. Jag struntade i badmintonen för att överaska han eftersom jag annars brukar komma hem en timme efter han då :)♥

onsdagen så åkte jag, Johan och Per the bear till Table 20 för att äta lunch. Jag stressade till bibblan efteråt för att inse att ingen i min grupp var där ännu hehe. Var på bibblan i några timmar och fixade iordning det sista på min del till Grupparbetet.

torsdagen var det föreläsning som var dööödeeen. Och så hade vi ett gruppmöte efter för att stämma av lite. På eftermiddagen kom Lisa och Mirjam hem till mej och Johan för att plugga men det blev inte så mkt plugg faktiskt hehe. Blev istället lite öl och så översatte jag också Petter och Björns låt -Häromdan för dem, hihi. 79 039 visningar på Youtube nu, helt galet.

fredagen så åkte jag ner på stan med Lisa för att går på stan lite, Ullis va också med:) vi fikade lite på Baronen också namnam. Vi fnissade lite åt "Sveriges snökaos" eftersom det var super soligt men det skulle vi inte ha gjort... helt plötsligt så gick det inte ens att köra, gå eller se ngt... vi tog oss till bibblan för att skriva fördigt våra CV och skriva ut dom och så:) Lina kom och vi tog en sväng förbi Maxi. Jag han inte ens upp i lägenheten innan vi skulle hem till Ylva och Sonny för att äta middag ett gäng, fisksoppa me vitlöksbröd MHMM! På kvällen kom Lillbadde Adam och Matte så vi drack lite öl och snackade skit:)

I lördags så stressade jag ner till Slottet för att gå på 5000jobb-mässan där med Lisa, Lina och Linnea :)
Mässan var inte aaaalls som jag trodde att den skulle va, men det va kul, det va som speeddateing typ. Man fick gå och prata med företag i fem minuter ungefär och berätta varför just jag är så bra -.- hade fan gett vad som helst för att jobba på Söderport asså, ska be Issa om hon kan rekomendera mej eftersom hon har jobbat där förut, hähää ;) så jag stannar alltså kvar här i Kalmar över sommaren så det ska bli spännande!  Öland på midsommar då ju, WHOPWHOP. Midsommaren på Öland 08 va den bästa evvaaah.

Efter mässan så kom Ylva och hämtade mej, Johan och Timmi eftersom Sonny och Adam kirrat hamburgare, värt. Sen blev de bowling på Harrys me hela ligan, Issa, Cissi, Erna och Ernas pojkvän va också me:)  Sen stack vi allihopa hem till mej och Johan på klockhus för fiest! :) va grymt kul, Lisa hade några polare me sig och det är alltid kul me nytt folk:) Några stack till Palace men Jag, Adam, Melody, Ylva, Timmi, Hanna, Mirijam och Cissi drog till The Rock;)


Jag och SötMelody på The Rock, (Melodys bild)


Jag med "lammfrillan", fick en locktång av Johan i alla-♥-dag present hihi (melodys bild)


Igår (söndag) så var jag hemma vid Ylva och Sonny med dom2, Adam, Timmi och Johan och åt pizza, spelade kort & snackade skit, tog det allmänt lungt ba:) På kvällen så var jag bara hemma och kramade på min älskling och vi började se på TV-serien Weeds. Den e väl bra men slår fan inte Californication iaf hehe.

Idag är det allahjärtansdag och Johan har precis åkt iväg för att jobba en vecka :( imorse var jag i skolan föratt redovisa vårat arbete. ka-ta-strooooof!! alla i klassen sög tycker jag hahahaha, men det är okej♥. Jag stack ifrån skolan lite tidigare för att få extra tid med min älskling på självaste kärleksdagen ju ! :)

Vi tog en sväng förbi siba för att köpa webcam (skypeskypeskype) och handla lite mat:) sen drog vi till baronen för att äta lunch på Le Croissant, och handlade lite smått och gott till mej hihi :D var super  rea på Ur och penn så shoppade loss på as fina grejer för sammanlagt 120 kr nånting, 2 hansband, 2 armband och 2 örhängen :) lucky me ;)

(blev faktiskt nagelack också eftersom någon på festen stal mitt nya nagellack och eyeliner :'( hann inte ens använda de en endaste liten gång...)

Var också införbi Village, (en av inredningsbutikerna på Baronen) och då frågade jag hur de var med sommarjobb och så, och då sa honfaktiskt att jag gärna skulle komma förbi med mitt CV någondag hähä, hade varit jätte kul att jobba där, har ju köpt min super snygga kapsylöppnare där:)

Efter rundan på baronen så åkte vi hem och mysade hela eftermiddagen, kom på just att vi glömde skrapa våra kärleks lotter :( så nu ska jag skrapa kärlekslotter och lukta på mina rosor i min ensamhet, snart Topmodel ;)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

fg♥☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0