S02E03

Igår (onsdag) var jag på Söderport med några i klassen och åt middag, hemskt mysigt och trevligt (såklart;)) och så kom det på tals om bloggar och kom fram till att jag ska börja skriva igen, återstår att se hur det går med det ;)



Vi började prata om utlandsstudierna och jag insåg att jag är lite vilse i mina planer! Jag ska våren 2012 läsa ett halvår utomlands, var mkt därför jag valde just min utbildning som jag läser i Kalmar; Internationell kommunikation. Just nu ser det ut som att jag ska åka med ISEP I to I till Amerikkatt! men har ju också pappsen och gänget i Indien nu, och dom kollar lite skolor åt mej i Delhi och i Goa :) spännande spännande!

-Stackars mej som kanske blir tvungen att spendera 6 månader där, hähä ;)

I tisdags så träffade jag min käre gamla vän Nicklas Lidii från hbg, fikade och snackade skit hemma vid Ylva:) var jätte kul att se han, har ju inte träffats på ett år typ:) På kvällen så spelade jag badminton med Ylva, Timmi och Sonny. Någongång ska ja goch ylva minsann spöa grabbarna, iaf ge dom lite motstånd ;).

Idag har det varit föreläsning 09-12 i Organisations kommunikation som är kursen som jag läser för tillfället, nu ska jag börja med min del av grupparbetet... om jag orkar...först pasta carbonara! MUMS!


juste, måste ju visa min rosett sen igår också ;)
fgΩ

Kommentarer
Postat av: micka

Jo nej några månader på den stranden skulle man inte slänga i soperna direkt

2011-02-03 @ 17:46:31
Postat av: jonnish!

bra idé att komma igång med bloggu igen! jag är en flitig läsare!

2011-02-03 @ 18:35:31
URL: http://jonnajonnajonna.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Klart du ska välja Amerikatt: ) Tycker jag i allafall , PUSS

2011-02-03 @ 19:07:55
Postat av: jonny

friu! vi kan väl träffas allihop? det hade varit fett. kolla lices bebbe och fika lite typ :)

2011-02-03 @ 19:21:13
URL: http://jonnajonnajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0