S02E04

Idag har det varit en skön dag:) tog sovmorgon och lagade en god lunch till mej själv, kyckling:) jag har bara tagit det lungt och jobbat med min del till grupparbetet. börjar bli stressad fast det fortfarande e två veckor kvar :) Just nu sitter jag i vårt underbara vardagsrum i min sköna velourdress och skriver över alla anteckningar från organisationskommunikation till datorn, känns som att det aldrig tar sluuut! tacka gud för min underbara playlist på min spotify (eller egentligens johans hähä, premium woho), bra musik gör allt mkt lättare :)

Funderar starkt på att kanske hitta på ngt ikv, men frågan är om jag pallar ta mej ur min varma lägenhet, verkar ändå inte som att någon ska göra ngt ikv, alla verkar spara på sig till imorgon:) Men jag är super sugen på att kolla "nya" studentpuben faktiskt, dom har renoverat lokalen och ikv så jobbar Mathias ifrån MEM,  han är alltid så glad! :)

Imorgon så ska jag iaf hem till mamma Alice, som btw föder om några veckor hihi känns otroligt overkligt men helt underbart, alice kommer bli den bästa mamman i världen, no doubt!♥ Hon och John har precis flyttat så jag ska komma och kolla nya lyan, måste ju uppgradera nu när det kommer en till!

Tiden går så fort, på Mallis-tiden var vi 16 och hade minsann inga tankar på kids, hehe :)
inga tankar på  högskoleutbilning heller för min del ;)

Juste, värt att nämna är att dom har isplogat (säger man då?) hela vägen på min gata så vi slipper all satans is på vägen!! LYCKA! så igår cyklade jag till skolan första gången sen snön kom.

Tänkte att jag slänger upp lite bilder på min lägenhet, för er som inte sett innan. Bilderna är lite gamla så har inrett med massa nya prylar men ändåå :)



Johan framför datorn, inte en så ovanlig syn hihi♥






Nu väntar anteckningarna!  återstår att se om det blir någon utgång, men jag vill nog bara sitta här framför datorn och lukta på blommorna / fridinand

I'm out, ☮

Kommentarer
Postat av: Mamsen

VAD FINT NII HAR DET !!!! Och KLOCKAN blev ju jättehäftig... : ) Kram älskade Kickan o Johan

2011-02-04 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0