S03E23

Imorse tog jag Johans bil till bibblan eftersom jag har den medan han är på båten, oj vilken lyx det är!! slipper cykla i den här jäkla stan där det är motvind åt alla håll haha.  Jag, lisa och anna har tränat på redovisningen och jag och Mirre hann tentaplugga lite grann:) kl 6 åkte vi ett gäng till Sjösjukan för att gå på styrelsemöte, de andra drack gratis bärs och jag drack vatten, wohoo!...... Naaat ;)
Kom hem för någon timme sen så fick till en Skype med min prins ♥

Jag är gryyymt nervös inför redovisningen imorgon, hatar verkligen att stå framför klassen :( men jag ska göra mitt bästa... känner mej bara nere och stressad över att jag inte är tillräckligt förberedd. Och så är det tenta i övemorgon som jag inte aaaaalls har hunnit pluggat på tillräckligt! :) längtar så in i bomben tills på fredag eftermiddag, my god! att bara släppa allt och känna att jag inte har (så mycket) press på plugget.

På fredag kväll åker jag med Sonny, Ylva och Timmi hem till Gotland, så det ser ut som att det blir fest där på natten när vi kommer fram med båten :) Löningshelg + Visby = sant♥

nu ska jag återgå till att rabbla redovisningen högt för mig själv!

ciao, fgΩ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0