S03E24

Jag kom hem nyss från Bibblan. Mellan nio och halv fyra hade vi redovisningar hela klassen om bla e-handel, sociala medier, FRA-lagen och allt där som tillhör det Digitala samhälle vi lever i, låter kul va?

Min insatts är jag inte super nöjd med, som vanligt kändes det som att jag skakade så mkt av nervositet att jag nästintill skulle skaka hål i golvet, men enligt de andra i klassen såg jag avslappnad ut och Mirjiam sa att jag såg mer nervös ut när jag inte pratade haha. (?) Efter redovisningarna så åkte jag och mirjam till Modehuset i Hansa city (där ikea ligger) och handlade lite, hon på jakt efter maskeradkläder till lördag och jag efter "senil-snören" (till mina nya rayban brillor som trillade ner i brevinkastet tidigare idag)

Martin och My i klassen ska nämnligen ha maskeradfest på Lördag med rymdtema, men det missar ju jag eftersom jag åker till Gotland, vilket är tråkigt men Gotland blir super kul och maskerad tillfällen lär det säkert dyka upp snart igen:) efter modehuset åkte vi en sväng till bibblan för att plugga till Tentan som är imorgon bitti kl 8.... bestämde att jag skulle möta upp Mirjam klockan kvart över sju imorgonbitti, kommer bli trökt att komma upp kan jag lova.

Nu ska jag Tentaplugga lite till innan Johan ringer mej på Skype.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0