S03E29

I helgen var jag en sväng på Öjn, var hemma vid pappa, spelade Zombi tvspel med adam, festade med Sandra och Fia, träffade mamma och såg Hansahoburg-matchen som de förövrigt vann.

Igår gick jag i skolan på förmiddagen för att starta vår nya kurs Interkulturell kommunikation. Hängde med Ylva och Sonny hemma hos dem på eftermiddagen. På kvällen kom Ylva, Lisa och Mirjiam hem till mej och jag lekte frisör och färgade och slingade Ylvas hår, så nu är hon typ mörkblond/ljusbrunett. Coolt va?

Om några timmar kommer Sofie, Ylva, Sonny och Timmi hem till mig så vi skall grilla :) Ska inviga grillen, borden och lusthuset som vi har precis utanför vår lägenhet. Det är lite blåsigt men de får gå.

Sandra - Fia

♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0