S03E22

FULL RULLE! Jag fick veta att jag klarade organisations kommunikations tentan, så är grymt stolt över mej själv faktiskt.

Jonna och Nora kom till Kalmar i fredags så vi hälsade på Alice och lilla bebban,
han är ju så fin! första bebisen i FAjN gänget och som Jonna sa,
"-det blir väl till nästa bebis som vi ses igen" haha!:)

Gammal bild på mej och Nora:)

Jag och Jonna, snygge bruda?

Alice och jag, (kolla jaråå, värsta korta frillan?! ;))


Har spenderat varenda ledig tid på bibloteket hela förra veckan, igår och idag. 11 timmars dagar, eftersom vi ska avsluta vår nuvarande kurs som heter Det digitala samhället. Så igår var det skriftlig inlämning + diskussions-seminarium, sen äre redovisning och rapport till på torsdag för att sedan avsluta med tenta på fredag....

varför sätter han redovisningen dagen innan tentan är frågan, har typ bott på bibblan och har ändå inte hunnit tentaplugga:(  nu är iaf rapporten färdig (fick iaf ihop 18 sidor) så nu äre redovisningträning och tentaplugg som gäller imorgon.

Sen tog jag en trip till oscarshamn i lördags för att mysa med världens bästa Johan på båten♥. Han är iväg för att jobba i 3 veckor i sträck :(. När han jobbade på söndagen så låg jag i hans hytt och pluggade och sen stack jag hem till gamla goa Bogegatan i några timmar. Kom hem till Kalmar i Söndagskväll.


Idag var jag också på Ica Maxi på arbetsintevju, och det kändes bra:) Ett plus är att hon blev helt fascinerad över min Spanien-utbildning och när jag berättade om att jag gått på Athene med fäktning och dans på schemat så visade det sig att hon var typ ordförande för fäktningsklubben i Kalmar hähä, så mej glömmer hon minsann inte i första taget!  Får dock inte veta förens slutet av nästa vecka om jag får jobbet eller inte,  men man får ju hoppas! :)

Ikväll spelade jag Badminton med Ylva, Timmi och Sonny som vi brukar göra varje tisdag.
Blir bara tuffare och tuffare för varje gång, eftersom jag och Ylva blir bättre och bättre. Nu ger vi ju grabbarna lite motstånd om man jämför med de första gångerna hihi.

Nu ska jag krypa ner i sängen med ett Sex and the city avsnitt MHM! 

PEACE!

Kommentarer
Postat av: mamma Tina

...... : ) Myyyyyyys <3

2011-03-23 @ 08:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0