S03E31

Just nu ser min lägenhet ut som kriget.... blev ingen grillning i förrgår, det blev så sent och blåsigt.

Igår var det en bra dag, vaknade, tog ett bad och läste boken 80 grader från varmvattnet, tog bussen ner på stan med Lisa och gick på stan med henne, Mirjiam och Anna:)♥

Mot kvällen hämtade Ylva och Sonny upp mej och Mirjiam och vi drog allihopa hem till mig och grillade och spelade kubb. Timmi och Josef var också med:)  Jag åt tills jag nästan spydde, men det var det helt klart värt de, grillad fläckfile, majskolvar, klyftpotatis och massa gott. Timmi hade med någon sorts ost som vi grillade också, mhmm. Vi drack vin och saknade Johan allihopa, hihi. Sonny och Ylva åkte hem relativt tidigt pga att Sonny jobbar tidigt men jag, Mirjiam, Timmi och Josef höll igång med frågesport och kortspel (med J's pappas rules) en bra stund. värt som fan helt enkelt.

Nu har jag precis tagit en dusch och tänkte testa mitt nya hårmousse som jag köpte igår, Got2b (2 sexy, collagen lift effect, big volume "adds boost of plumpness for that foxy, luch hair style" hahahahah) verkar vara BRA!?  men det återstår att se ;) Köpte också sånt "saltspray" som Sandra pratat om för länge sen, så nu lär jag ju få världens snyggaste fripp (om man nu ska tro på etiketterna;))

Runt tre ska jag hämta upp Mirjam, Lisa och Anna för att ta en roadtrip till Öland:) ska till super-skoaffären och så tänkte jag ta med dem till "mitt och Johans café" hihi.  Nu väntar frillan på att bli fixad, så see you lataz gataz



Jag och Ylva har funderat på att skriva en Blogg tillsammans, det hade väl varit trevligt? :)

Kommentarer
Postat av: "Bästa" mamsen

Myspys min kicka! Ni har de så bra- det e så skönt o läsa om, o veta -OBS tänk bara på att man inte får grilla på balkongen... : ) <3 <3 <3

2011-04-01 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0