S03E07

Det har varit en rolig vecka :) i Onsdags så hade vi Seminarium på förmiddagen och sen direkt efter så kom världensbästa Sandra och Fia från öjjn och hämtade mej i skolan :D Vi åkte till Ikea som är standard när man åker från Gotland eftersom det inte finns där hemma  :) Jag köpte lite ljus och små saker, två fårfällar -mattor till sovrummet & några martiniglas så nu har jag sex stycken, så snart äre dags för drinkkväll:) På kvällen blev det Tjejförfest hemma hos mej och sen utgång på Harrys där Rebecca och Fiona spelade igen :)

Några av tjejerna :)

i Torsdags så åt Jag, Ylva, Sandra & Fia  Subway och gick på stan inne på Kvarnholmen:)  och så hakade också Eric Degaardt på nån timme, oväntat men helt klart värt :) Bra bakishäng, så att säga:) Jag fick äntligen köpa en smyckeshängare så jag kan hålla ordning på allt :)

Smyckeshängaren är i ett tyskt märke som heter Koziol den är faktiskt tillverkad av 100% återvinningbart material och alla deras produkter är miljövänliga och alla produktionsprocesser också, värt:)

På fredagen hade jag förfest hemma hos mej igen med lite nytt folk som Lisa känner och så Mirre, Robbe och Martin också, så det var trevligt. En av killarna som var Lisas kompis träffade jag och sandra faktiskt i onsdags natt när vi hoppade ur taxin hemma och då vare han som vi gav taxin till efter, hihi världen är liten här i Calmare stad också ;)

Jag och finLisa som lyckats blivit sjuk :( ♥

I Lördags och igår så har jag bara varit hemma och tagit det lungt, pluggat lite & så:) och igår gick jag faktiskt en liten vårpromenad:) blev både skinnjacka och mina nya solbrillor på så det kändes väldigt vårigt :) Har faktiskt varit underbart fint väder här i kalmar dom senaste dagarna så vi får hoppas att det håller i sig, snön är ju snart borta helt hihi.

Idag har jag spenderat dagen på Bibblan för att sammanfatta en bok som vi har seminarie på nästa vecka, och jag ska försöka göra klart alla "delar" till på Torsdag så jag bara kan koncentrera mig på redovisningen, rapport och tentan som väntar om 2 veckor.... aaaaah, stressigt :( men jag kämpar på. Så imorgon blire bibblan igen förmodligen. Nu blire tillbaka till plugget en liten stund för att sen försöka sussa lite :)

Här är Angelicas smygfoto sen idag med mej som gluffar i mig en baguette och har bunkrat upp med cola + kaffe i min nya charmiga kaffemugg:)

 

 

Snart kommer Johan hem hihihi♥♥


Kommentarer
Postat av: mamma Tina

Så mysigt att läsa hur du/ni har det gumman - så glad för eran skull : )) <3 <3 <3 Puss

2011-03-08 @ 09:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0